Em testar: aussie shampoo & conditioner.



| Produkt: Aussie Colormate Shampoo & Conditioner | Pris: ca £4/styck | Finns hos: Superdrug |

Beskrivning:
Pa flaskan star det foljande ''Our pH-balanced formula with Australian Wild Peach
gently conditions and protects coloured and permed hair, restoring health and shine.''

Domen: Efter att ha anvant bade shampo och balsam ca tre till fyra ganger i veckan
i tva veckor har jag redan markt ett otroligt resultat. Haret kanns mycket starkare, fullt
av volym och det glanser som attans, ser ut som att jag har varit hos frisoren varje gang
jag tvattat haret. Eftersom jag har fargat har anvander jag colormate, som ar till for att
skydda och bevara toningen/fargningen. Normalt sett brukar jag fa farga om haret i alla fall
en gang i manaden, vilket inte ar sa bra for mina stackars stran - men med colormate
har jag inte forlorat nagon farg alls! Den underbara doften av persika och kokos
(star inte att det ska lukta det, men jag tycker att doften paminner om kokosflingor) ar ett stort
plus, alla fragar vad jag anvander for shampo eftersom det luktar sa gott.

Betyg: 4 av 5. Jag tycker priset ar lite val saftigt for att vara budgetshampo = minus.

Kommentarer
Postat av: Isabel Dempsey

cool, aldrig hort om detta marke men den later bra!

finns den i usa for mig att kopa?



xox

Isabel

2008-08-20 @ 14:01:00
URL: http://isabeldempsey.blogg.se/
Postat av: Natalie

Hej, vill du ha en ny design?

Var mer i tävlingen på min blogg då! LYCKA TILL!

2008-08-20 @ 14:07:20
URL: http://nnats.blogg.se/
Postat av: CECILIA

jag har heller aldrig sett detta märket. Då får man kanske leta po

2008-08-20 @ 14:17:00
URL: http://cillesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0